czwartek, 2 listopada 2017

Moje ostatnie zdobycze książkowe!

Cześć kochani!

Jakoś tak wyszło, że we wrześniu nie zrobiłam Book Haula. Powodem tego był przede wszystkim fakt, że dostałam wtedy 4 książki i wolałam poczekać do końca października. A więc jak prezentują się moje zdobycze? Serdecznie zapraszam do przeczytania postu! <3

Jak możecie zauważyć na zdjęciu, w ciągu ostatnich dwóch miesięcy na mojej półce zagościło sporo Czwartej Strony. Dlatego to od tego wydawnictwa zacznę:

1. „Żniwiarz. Pusta Noc". O tej książce mogliście już czytać na moim blogu, zapraszam serdecznie do zapoznania się z recenzją ^_^.

2. „Żniwiarz. Czerwone Słońce” Jeszcze nie przeczytałam, jednak dalsze losy Magdy niezwykle mnie ciekawią :) Do tej pory na blogu pojawiła się zapowiedź.

3. „Kroniki Jaaru. Księga Luster” Już przeczytałam )

4. „Kroniki Jaaru. Czarny Amulet” Jako że dopiero czytałam pierwszy tom, to ten trochę poczeka, bo kolejka jest dłuuuuga. Na razie zapraszam Was do zapoznania się z zapowiedzią na blogu ;)

5. „Kroniki Atopii” Przyznam, że o tej powieści do tej pory nie słyszałam. W najbliższym czasie się za nią wezmę, jestem ciekawa, gdzie zaniesie mnie historia!

6. „Król Kier” Okładka jest śliczna :/ Na razie zapraszam Was do przeczytania zapowiedzi ;)

OKAY z Czwartej Strony to tyle. Za każdą książkę serdecznie dziękuję <3

To teraz może przerwa w recenzenckich, czyli moje zakupy (a właściwie taty, ale dla mnie, pomoce naukowe):

7. „Przygody Sherlocka Holmesa” z uwagi na to, że w szkole czasami zdarza się przytoczyć fragmenty z tej książki, a ja mam wstręt do bibliotek, wreszcie mam swój egzemplarz <3
8. „Syzyfowe Prace” hihi nie ma to, jak lektura, co? W szkole był problem z tą lekturą i poprosiłam tatę o zakup z uwagi na olimpiadę. Od miesiąca czytam i wiecie co? Podoba mi się. Tylko język ciężki :/

No to wróćmy do książek do recenzji :')

Obie powieści napisane przez Augustę Docher (vel Beatę Majewską).

9. „Najlepszego powodu, by żyć” mam przyjemność być ambasadorką i jakiś czas temu przyszedł do mnie finalny egzemplarz ^_^

10. „Zdążyć z miłością” to też świetna powieść, której recenzję możecie znaleźć na blogu (była nawet przedpremierowa!!!)

To tyle, jeśli chodzi o moje zdobycze ostatnich dwóch miesięcy :) Jak widzicie sporo tu egzemplarzy do recenzji, mam nadzieję, że szybko dam radę je przeczytać (przed 20 listopada może być ciężko, ale później biorę się w garść i przeczytam wszystko!!!). Tym bardziej że kolejne już w drodze :') (jeden nawet dzisiaj przybył, ale co to, to musicie sprawdzić w relacji na instagramie :P).

Jeżeli chcecie być na bieżąco z książkami, które dostaję, to serdecznie zapraszam do obserwacji mnie na instagramie (Lexi_DCZ), gdzie w relacjach na bieżąco pokazuję, co do mnie przychodzi ;)

Obserwacja fanpage'a może Wam pomóc w szybszym dotarciu do najnowszych postów :) Jeżeli widzisz tam mój post — polub go, zareaguj, skomentuj. Niestety facebook ucina zasięgi, więc takie polubienie bardzo mi pomoże <3

Dajcie znać, co ostatnio pojawiło się na Waszych półkach i co z powyższych czytaliście! ;)

Pozdrawiam!
Lexi D.

16 komentarzy:

  1. Oj sporo tych książek nazbierało ci się.Z tego stosiku czytałam tylko Pustą Noc i jak najbardziej polecam.
    Pozdrawiam.
    czytanestrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żniwiarz był całkiem przyjemny ^_^ Jak pozostałe? Zobaczymy :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Nie czytam ani jednej książki z powyższych! u mnie najnowszy stosik składa się głównie z kryminałów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś kryminały mnie jeszcze nie przyciągają, ale może kiedyś ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Pokazny stosik.;) Kilka tytułów również posiadam, ale niektóre chetnie bym przygarnęła.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorzej, że się jeszcze powiększa :') Nie mam pojęcia kiedy to wszystko przeczytam :')
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Kilka pozycji, które sama chcę przeczytać. Póki co polecam Żniwiarza, świetna książka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdążyć z miłością i najlepsze powody by żyć kuszą mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam nic, ale kusi mnie "Najlepszy powód, by żyć" ;) Czekam na recenzję :-)
    Zapraszam do mnie:
    www.woceanieslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajj zapomniałam podlinkować :/ Recenzja jest od 1 września, niestety teraz nie mogę podlinkować, ale pod etykietą OMGBOOKS będzie jednym z najwyżej usytuowanych postów ;)

      Usuń
  7. Kojarzę większość z tych książek i oczywiście mam zamiar przeczytać.
    Pozdrawiam!
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem bardzo ciekawa Twojej opinii na temat Kroniki Jaaru bo słyszałam już tyle sprzecznych opinii, że nie mam pojęcia czy sie za to brać czy nie :/

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Czwartą Stroną zaszalałaś, ale ogólnie książki świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat tych tytułów nie znam. Teraz królują u mnie powieści obyczajowe, w tym Edyta Świętek :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  11. Nam udało się być na Śląkich targach książki, więc listopadowe stosiki są pokaźne. 😍
    Wiele z tych książek również chcę przeczytać. Będziemy z Jeżami wypatrywać recenzji. :)

    Pozdrawiam jeżasto
    Nikodem z https://zaczytanejeze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, to może zostawisz coś po sobie? Dzięki!