środa, 24 lipca 2019

Zgłoś się już dzisiaj do Book Toura z Aremilem!

Cześć kochani!

Dzisiaj mam dla Was zapowiedź pierwszego Book Toura organizowanego przez Dobrą Córkę Zła! Mam nadzieję, że się Wam spodoba!


Wraz z Alicją Makowską zdecydowałyśmy się zorganizować dla Was Book Tour z jej książką "Aremil Iluzjonistów. Wschodnie Rubieże"! Pisałam o niej tu. Uwaga! Opis z lubimyczytać może trochę mylić, dlatego po opis fabuły lepiej sięgać do recenzji.

REGULAMIN
1. Book Tour organizuje Dobra córka Zła oraz Alicja Makowska.
2. Osoba otrzymująca książkę wpisuje się w miejscu do tego przeznaczonym – imieniem /nickiem + adresem bloga lub nazwą profilu bookstagrama.
3. Każda osoba ma:
– 14 dni od otrzymania przesyłki na przeczytanie książki i zrobienie zdjęcia, jeżeli posiada konto na instagramie (należy także oznaczyć mnie @lexi_dcz oraz autorkę @aremililuzjonistow),
– najpóźniej 14. dnia nadać przesyłkę do kolejnej osoby,
–  21 dni na publikację recenzji (co najmniej na lubimyczytać, jednak im więcej mediów tym lepiej. Jak możecie zauważyć, macie jeden tydzień więcej na napisanie recenzji).
4. W celu przekazania książki dalej, będę kontaktować się osobiście. Ewentualnie, jeśli przeczytasz książkę szybciej – zgłoś się do mnie.
5. Książka ma być wysłana LISTEM POLECONYM, który można monitorować. Proszę też o wysłanie do mnie numeru nadania. Będę pewna, że książka jest dalej w obiegu i będę mogła mieć pewność, że Book Tour przebiega zgodnie z planem.
OSOBA, KTÓRA WYŚLE PRZESYŁKĘ LISTEM ZWYKŁYM BIERZE NA SIEBIE ODPOWIEDZIALNOŚĆ I W RAZIE ZAGINIĘCIA PACZKI, ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO ZAKUPIENIA KSIĄŻKI.
6. Miło będzie, jeśli dorzucisz coś od siebie dla osoby, do której wysyłasz książkę. Może to być np. zakładka czy coś słodkiego – lepiej jednak unikać czekolady, gdyż może się roztopić w drodze. Taki mały gest z pewnością wywoła uśmiech na twarzy u osoby, która otrzyma od Was książkę.
7. Będzie również miło, jeśli na swoich mediach społecznościowych wspomnicie o tej akcji. Miło będzie też z Waszej strony, jeżeli zaobserwujecie mojego bloga oraz moje i autorki konto na instagramie (@lexi_dcz i @aremililuzjonistow), a także polubicie nasze profile na Facebooku: Lexi D. i Aremil Iluzjonistów.
8. Proszę przemyśleć udział w Book Tourze, gdyż nie chcę mieć nieprzyjemności związanych z ewentualnym dojściem niechcianej przesyłki.
9. Proszę dbać o książkę! Pamiętaj: do przesyłki oprócz książki zawsze dołączaj mapkę oraz regulamin.
10. Miłego czytania, po przeczytaniu oczywiście podeślijcie do mnie linki, a w razie problemów piszcie do mnie wiadomości.

Polityka prywatności 
Udział w Book Tourze organizowanym przez stronę Dobra córka zła wiąże się jednoznacznie z dobrowolnym podaniem danych osobowych i oświadczeniem, że są one podane zgodnie z prawdą. Dane podane podczas trwania Book Toura są przetwarzane wyłącznie w celach przekazania książki dalej przez uczestników Book Toura.

Oświadczenie:
Oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej oraz informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych strony Dobra córka zła oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.

Aby się zgłosić na Book Toura należy napisać pod tym postem komentarz, że chcecie wziąć w nim udział. Następnie napiszcie do mnie na maila (alexa25700@gmail.com) wiadomość, w której zawrzecie takie informacje:
Temat: Book Tour z Aremilem
Treść wiadomości:
Imię i Nazwisko:
Adres zamieszkania:
Linki do stron:
Oświadczenie dot. polityki prywatności:

Zgłoszenia przyjmuję do 25 sierpnia

Od kolejności zgłoszeń zależy kolejność wysyłki. Prawdopodobnie wysyłka książki zacznie się jeszcze w trakcie zapisów. Jeżeli ktoś dotrze do postu PO 25 SIERPNIA zgłoszenia będą rozpatrywane indywidualnie (do czasu aż książka będzie w obiegu).

Czasami wypadają nam czynniki losowe, które mogą Was opóźniać w czytaniu lub całkowicie Wam to uniemożliwić. Proszę mi dać znać o takich wypadkach - dogadamy się. Ważne, żeby zrobić to jak najszybciej, żeby książka nie trafiła do osoby, która z niej zrezygnuje.

W przypadku pytań, proszę do mnie pisać śmiało. Na pewno odpowiem! ;)

Ważne! By wziąć udział w Book Tourze nie trzeba być blogerem. Wystarczy chęć przeczytania książki i napisanie swojej opinii na lubimyczytać. Aktywność na blogu lub instagramie będzie dodatkowym atutem!

Do przeczytania!
Pozdrawiam!
Lexi D.

Edit:
Z uwagi na niewielką liczbę zgłoszeń, wraz z autorką zdecydowałyśmy się przedłużyć czas na zgłoszenie się do Book Toura! Macie czas do 16 września. Aby się odbył, musi się zgłosić MINIMUM SZEŚĆ osób. I przypominam: poza zgłoszeniem się w komentarzu, należy od razu wysłać mi mailem swój adres. Jeżeli nie odpowiem w ciągu 12h, spróbujcie wysłać maila jeszcze raz (sprawdźcie przy tym, czy na pewno dobry adres skopiowaliście). Jeżeli po kolejnych 12h nadal nie uzyskacie odpowiedzi, należy napisać do mnie wiadomość prywatną na stronie Lexi D.
Ciao!

9 komentarzy:

Jak już tu jesteś, to może zostawisz coś po sobie? Dzięki!