wtorek, 2 sierpnia 2016

Co nowego na półce?, Book haul lipcowy

Witam kochani!
Podsumowanie tego co przeczytałam, już było, to teraz małe podsumowanie tego, co zdobyłam.

Książki podzieliłam na te, które kupiłam oraz te, które otrzymałam w prezencie z okazji urodzin + wygrałam w konkursie.

Prezenty.
Tak się prezentują książki, które otrzymałam z okazji urodzin oraz jedną z nich wygrałam w konkursie.


1. "Silver. Pierwsza księga snów" Kerstin Gier
Czytałam już recenzje o tej książce i zapowiada się zachęcająco. Nie wiem czemu, ale zawsze jak czytam książki znanego autora, to zamiast zacząć od tych, dzięki którym człowiek zawdzięcza sławę, to czytam w pierwszej kolejności te, które powstały, gdy już był znany. Pfff


2.  "Maybe someday" Colleen Hoover
 miejmy nadzieję, że będzie ciekawe. Opis wydaje się intrygujący, więc liczę na ciekawą historię.

3. "Szeptucha" Katarzyna Berenika Miszczuk
 Tak! Wreszcie! Kocham autorkę, a że zaraz ma być kontynuacja serii, to muszę wreszcie ją zacząć!



4. "Dom Hadesa"  Rick Riordan
Taaaak... Wraz ze "Znakiem Ateny" czeka na półce, aż je wreszcie przeczytam.

5. "Ukryta Łowczyni" Danielle L. Jensen
 ja już wiem, że kocham tę książkę. "Porwana pieśniarka" tak mnie zauroczyła, że po prostu muszę przeczytać drugi tom!

6. "Pięćdziesiąt twarzy Greya" E.L. James
Taaak...Wygrałam tę książkę w konkursie. Na usprawiedliwienie swojego wyboru mam to, że nie sądziłam, że wygram, więc wezmę książkę, której fabułę już kojarzę xD


A teraz czas na samodzielnie zakupione książki.


7,8 i 9, czyli drugi, trzeci i czwarty tom serii Maximum Ride Jamesa Pattersona :) "Eksperyment "anioł"" tak mi się podobał, że widząc kolejne tomy na wyprzedaży -70% od razu je kupiłam :D





10. "Lekcje z pingwinem" Tom Michell
Do nich zachęciła mnie recenzja Mai K., a że teraz znalazłam tę książkę na wyprzedaży -50%... To ją wreszcie przeczytam :D

11. "Chwila szczęścia" Federico Moccia
Wiem jak to zabrzmi, ale gdy dowiedziałam się, że "Tylko ty" ma premierę, to od razu chciałam to przeczytać. Tyle, że okazało się, że to jest drugi tom jakiejś serii, to najpierw musiałam kupić pierwszy tom. Oto i on :D

12. "Rzymskie zauroczenie" Martin Zoller
Taki piękny tytuł! Co miałam zrobić? Opis mnie zaczarował, to kupiłam <3

13. "Dar" Alison Croggon
Zapowiada się ciekawa książka fantastyczna, więc kupiłam. Może mi się spodoba?

Wszystkie te książki zakupiłam na wyprzedażach i na letnim kiermaszu w Biedronce. I wiecie co? Za te 7 książek zapłaciłam 67,33zł, czyli wychodzi na to, że na książkę wydałam średnio 9,62zł. To się nazywa oszczędność!



Czytaliście już coś z tego? A może czekacie na moment, kiedy będzie najwyższy czas się za to zabrać?

Mam do Was jeszcze pytanie, które od jakiegoś czasu mnie nurtuje.
Czy chcielibyście, bym wstawiła post, w którym ustawiam książki na półkach? A może lepszy byłby filmik? Chętnie poznam Wasze odpowiedzi :)
Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :) To na tyle z tego postu, czekam na Wasze odpowiedzi na pytania!
Ciao!
Lexi D.

4 komentarze:

  1. Pani Kerstin Gier pisze genialne książki <3 i olimpijskich herosów musisz szybko kontynuować, ja niedługo zabieram się z Dom Hadesa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ukryta łowczyni!!! YAY, ale ja bym chciała poznać drugi tom i te trolle, których myślałam, że nie zdzierżę. :D Grey jest okej, tak samo jak książki Pani Gier, aczkolwiek tej najnowszej nie miałam okazji jeszcze przeczytać. To samo co o Gier, mogę powiedzieć o Miszczuk, czytałam Pustułkę i Drugą szansę i jestem zachwycona. ;) Maybe someday jak narazie z mojego rachunku książek przeczytanych tej autorki, jest bezapelacyjnie najlepsza. ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie do wzięcia udziału w konkursie. ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak ty byłam bardzo sceptycznie nastawiona do trolli. Ale po przeczytaniu "Porwanej Pieśniarki" zakochałam się.
      Co do Pani Miszczuk, to jestem pewna, że pozycja mi się spodoba, bo na trylogii o Wiktorii Biankowskiej, serii Wilk oraz "Drugiej Szansie" się nie zawiodłam :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Z tych wszystkich książek czytałam tylko "Dom Hadesa" i uważam go za jedną z najlepszych książek z jakimi się zapoznałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, to może zostawisz coś po sobie? Dzięki!