czwartek, 5 stycznia 2017

Podsumujmy 2016 rok!

Hey, hey!
Pamiętacie może, jak w zeszłym roku 5 stycznia dodałam post podsumowujący rok 2015? Nie mogę uwierzyć, że minął od tego dokładnie rok! Mam wrażenie, jakby to było w zeszłym tygodniu! A tu patrzcie - minęło 366 dni!

Przyszedł czas na podsumowanie. 2016 rok to był dla mnie niezwykły czas, zresztą dla historii którą piszę również. No ale cóż się dziwić, skoro 2016 = 666+666+666+6+6+6? To musiało tak się dziać! :D

Zacznę od podsumowania takich informacji, które podsumowywałam w zeszłym roku.
W 2016 roku na blogu pojawiło się 15 rozdziałów.
Najczęściej wyświetlanym postem było Co czytać w wakacje?, które uzyskało aż 342 wyświetlenia!
Najczęściej komentowanym postem był Rozdział XXXI, który uzyskał 9 komentarzy.
Rok temu było 7036 wyświetleń. Dzisiaj jest 26768 wyświetleń! To prawie 20 tysięcy zdobytych w rok!

Teraz dołączę kilka innych informacji podsumowujących:
W 2016 roku na blogu odbyły się dwa razy tygodnie z codziennymi postami - jeden w czerwcu, drugi w grudniu w postaci BLOGMAS.

Łącznie w 2016 roku na blogu pojawiło się 76 postów między którymi pojawiło się 12 recenzji, 2 zachęcajki, 8 tagów i 3 nominacje do LBA.

W tym roku brałam udział w dwóch wyzwaniach - przeczytać 52 książki w ciągu roku i przeczytać tyle ile mam wzrostu. Pierwszego wyzwania niestety nie udało mi się spełnić, przeczytałam 50 książek. Co do drugiego, to z tego co widziałam udało mi się, ponieważ wszystkie książki które posiadam i przeczytałam w tym roku sięgają gdzieś 160 cm, a pozostałe spokojnie uzupełniłyby to do 180 cm, gdzie ja mam coś koło tego na obcasach.
W tym roku wezmę udział w tych samych wyzwaniach i mam nadzieję, że tym razem oba spełnię.

2016 rok był to też rok, w którym powstał projekt Blogowanie na 100%! Od początku zmienia się jego skład, a całą ekipą mamy nadzieję, że od teraz będzie się tylko zwiększał. Jeżeli chcielibyście się zgłosić możecie napisać do mnie maila, jeżeli głupio Wam się tak kontaktować - zawsze jest fanpage na facebooku i lubimyczytać.pl  Wszystkie serdecznie zapraszamy do projektu!

Chciałabym też wiedzieć, czy chcielibyście bym robiła na końcu każdego miesiąca podsumowania? Mam na myśli Wrap-upy i TBR, ewentualnie czasem Book Haule? Do tej pory raczej ograniczałam się do tych ostatnich, no ale może na blogu przydałoby się coś nowego?

Jeżeli są książki, które Waszym zdaniem powinnam przeczytać i napisać ich recenzję na blogu, to nie bójcie się, ja jestem otwarta na wszelkiego rodzaju propozycje. Oczywiście, o ile moja półka na książki się nie obrazi, bo stoi na niej 50 książek w kolejce ;) (Mówię serio. Nakupowałam i dostałam tyle książek, że nie zdążyłam ich wszystkich przeczytać i tak się zrobił stos).

Mam nadzieję, że ten rok będzie dla bloga tak samo udany, jak zeszły, a moje statystyki czytelnicze będę bliższe tym z 2015 niż 2016 roku. Wszystko się może zdarzyć! No cóż, będziemy to razem obserwować w tym roku, prawda? :)

Pozdrawiam!

PS. Co Wy na to byśmy w życiu (zwłaszcza czytelniczym i blogowym) kierowali się słowami Marka Twaina? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, to może zostawisz coś po sobie? Dzięki!