wtorek, 5 stycznia 2016

Nowy rok, a więc podsumowanie!

Witam kochani! Niedawno rozpoczął się rok 2016, więc pomyślałam, że przydałoby się małe podsumowanie:
W 2015 roku na blogu pojawiło się 19 rozdziałów.
Najwięcej wyświetleń zdobył rozdział XXIV (290 wyświetleń)
Najczęściej komentowanym był rozdział XIX  (10 komentarzy)
W przyszłym roku mam nadzieję, że zrobię podobną statystykę 5 stycznia. Dzisiaj  jest już 7036 wyświetleń. Ile będzie za rok? :)

Kochani zastanawiam się nad konkursem, ale chciałabym już na początku zastrzec, że by to się wydarzyło, na blogu powinniście się bardziej uaktywnić. Bardzo chętnie przeczytam  Wasze sugestie tego, co chcielibyście znaleźć tutaj, co nie byłoby tylko rozdziałem. Może jakieś posty z tym, co czytam? Każda sugestia będzie rozważona!
Ach i pod ostatnim rozdziałem nie napisałam tego, ale chciałabym by pojawiło się tam minimum 6 komentarzy (każdy od innej osoby) by pojawił się kolejny rozdział. Ostatnio mam  trochę mało weny, a Wasze komentarze zwykle mi pomagały. Pamiętajcie, że komentarze mogą Was przybliżyć do  konkursu!

Miłego dnia i szczęśliwego Nowego Roku!!!

1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana przeze mnie i Anelim do LBA (naskrzydlachweny.blogspot.com)
    Wesołego święta Trzech Króli :D /Caxi

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, to może zostawisz coś po sobie? Dzięki!