środa, 10 maja 2017

Dzisiaj premiera "Konkursu na żonę"!!!

Cześć wszystkim!

O "Konkursie na żonę" na blogu już mówiłam kilka razy. Pisząc zapowiedź, recenzję czy Book Haula. A teraz wreszcie czas na napisanie czegoś w związku z oficjalną premierą!

Na dzisiaj przygotowałam dla Was kilka cytatów z tej wspaniałej powieści, które mam nadzieję, że już na 100% przekonają Was do zapoznania się z tą niesamowitą książką. Dajcie znać w komentarzach, który z nich najbardziej Wam przypadł do gustu!













Mam nadzieję, że cytatami Was zachęciłam ^_^

Bannery pochodzą od autorki i kopiować oraz udostępniać można je jedynie za zgodą jej lub wydawnictwa.
Wszystkie grafiki z cytatami, które pojawiły się w tym poście są mojego autorstwa i chcąc je gdzieś udostępnić/opublikować należy najpierw mnie o tym poinformować. 

Dajcie znać, jak już książkę przeczytacie, a także, które cytaty Wam szczególnie się spodobają! :)

Pozdrawiam!
Lexi D.

4 komentarze:

  1. Ciekawi mnie ta książka coraz bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam! Jest pełna humoru, a cytaty to potwierdzają :D

      Usuń
  2. Kurcze, tak mnie ta książka zachęca do siebie, a paczki z nią jak nie było tak nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wreszcie do Ciebie dotrze "Konkurs na żonę" :/

      Usuń

Jak już tu jesteś, to może zostawisz coś po sobie? Dzięki!