sobota, 22 kwietnia 2017

"Konkurs na żonę" - zapowiedź!


 Data Premiery: 10 maja 2017 roku 
Wydawnictwo: Książnica

Opis: ,,Młody prawnik z Krakowa, Hugo Hajdukiewicz, planuje jak najszybciej zmienić stan cywilny. Założenie rodziny przed trzydziestymi urodzinami to warunek narzucony mu w testamencie przez wuja. W poszukiwaniu idealnej kandydatki pomysłowy biznesmen wprowadza w życie plan „Żona”. Wkrótce poznaje młodziutką, nieśmiałą studentkę. Niedomyślająca się niczego dziewczyna szybko ulega urokowi przystojnego mężczyzny. Jednak misternie przygotowany plan matrymonialny niespodziewanie wymyka się spod kontroli… "





Jeszcze nie przeczytałam tej książki, a już mam wrażenie, że ją kocham. Dlaczego?

Napisana jest przez Beatę Majewską, znaną nam jako Augusta Docher, czyli autorkę "Anatomii uległości" oraz młodzieżowej trylogii o Wędrowcach (Eperu i Habbatum, trzecia czeka na publikację). Jeżeli czytacie mojego bloga co najmniej od stycznia tego roku, to wiecie, że Wędrowców pokochałam. Obie książki przeczytałam w niecały tydzień, więc liczę, że powieść obyczajowo-romantyczna spod pióra tej autorki mnie nie zawiedzie.

Ma cudną okładkę. Gdyby ktoś mi podłożył taką książkę pod oczy i zapytał się, czy za niego wyjdę (zakładając oczywiście, że znałabym tę osobę i byłabym z nią w co najmniej neutralnych stosunkach), to zgodziłabym się. Naprawdę! Jej prostota i wdzięk... Ostatnio zaczęłam przekonywać się do różu, a ta okładka potwierdza, że ten kolor wcale nie jest taki zły!


Mam też przyjemność napisać, że jestem jedną z osób, które będą mogły przeczytać tę książkę przed premierą! Także wyczekujcie recenzji, gdyż jeżeli Was przekonam wcześniej, to będziecie mieli szansę zapłacić znacznie mniej! Np. teraz na stronie empik.com zapłacicie 21,99zł (cena okładkowa to 29,90zł). Uważam, że jest to dość przystępna cena, więc może warto się zastanowić? ;)

3 komentarze:

  1. Ja też już czekam na paczkę z książką bo opis jest świetny, a ta okładka jest przecudowna. Mam nadzieję, że się nie zawionę na tej pozycji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam też nadzieję na egzemplarz recenzencki :) Póki co i okładka i fabuła zachęca :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, to może zostawisz coś po sobie? Dzięki!