poniedziałek, 4 września 2017

Czego warto wypatrywać we wrześniu w księgarniach?

Cześć kochani!

Wiem, że na blogach jest pełno zapowiedzi wrześniowych, ale zdecydowałam się napisać też swoje, zwłaszcza, że wielu z wyczekiwanych przeze mnie pozycji nie znalazłam na innych stronach. Mam nadzieję, że i Was zainteresują ^_^





Dzisiaj - 4 września


Opis:
Trzy lata – już tyle czasu Zuza próbuje poskładać swoje życie od nowa, ale w tej skomplikowanej układance wciąż brakuje najważniejszego elementu – jej wielkiej miłości. Adam zniknął bez słowa pożegnania, zostawiając ją samą, ze złamanym sercem.
Kiedy Zuza postanawia zmienić swoje życie, zjawia się Adam. Czy dziewczyna będzie w stanie spojrzeć w oczy ukochanemu, który tak boleśnie ją zranił? Czy tajemnica, którą skrywa Adam, stanie się przeszkodą w drodze do miłości?
Jutro będziemy szczęśliwi to książka, która rozgrzeje cię jak ciepła herbata z miodem, cytryną… i gwiazdką anyżu.

Kilka słów ode mnie: Powieść zapowiada się bardzo ciekawie.  Mam nadzieję, że za jakiś czas będę miała okazję po nią sięgnąć.


13 września

Opis:
„Gdzie jesteście? Odpiszcie, proszę.” – to ostatnia wiadomość jaką Carver Briggs wysłał do swoich trzech najlepszych przyjaciół. Nigdy nie przypuszczał, że może to doprowadzić do ich śmierci.
Teraz Carver nie może się pozbyć wyrzutów sumienia. Na domiar złego, wpływowy sędzia przekonuje prokuraturę, by wszczęła w sprawie wypadku postępowanie.
Na szczęście, w życiu chłopaka pojawiają się niespodziewani sojusznicy: dziewczyna Eliego, jedyna osoba w szkole, która chce z Carverem rozmawiać. Dr Mendez, psychoterapeuta i wreszcie babcia Blake’a, która prosi chłopaka by wyprawili jej nieżyjącemu wnukowi „pożegnanie”, polegające m.in. na dzieleniu się opowieściami z życia zmarłego.
Wkrótce w podobny sposób zechcą pożegnać swych bliskich pozostałe dwie rodziny. Carver jednak nie ma pewności co do ich motywów. Czy zdołają się pogodzić ze stratą, czy może jednak pożegnania doprowadzą Carvera na skraj nerwowego załamania lub ‒­ co gorsza ‒ prosto do więzienia?

Kilka słów ode mnie: Nie dość, że okładka przyciąga wzrok, to jeszcze ten opis... Coś czuję, że ta pozycja pojawi się na liście „do kupienia”:D


27 września


Opis:
„Wszystko trwało ułamek sekundy. Błysk ognia i nagle jestem w ognistej kuli. Dociera do mnie, że się palę. Jestem żywą ludzką pochodnią."
Dominika budzi się po kilku dniach. Wie, że to był wypadek, a ukochany ojciec wcale nie chciał jej zabić. Teraz, kiedy on jest w więzieniu, ona leży w szpitalu i walczy o życie. Chociaż właściwie, to inni walczą za nią, ponieważ ona się już poddała. Ale to, co miało być końcem, okazuje się być początkiem…
Przewrotny los stawia na jej drodze ambitnego młodego lekarza, który dostrzega w niej coś więcej niż tylko pacjentkę. Gdy on będzie leczył jej ciało, jego brat Marcel, czarna owca szanowanej rodziny, spróbuje uleczyć jej duszę.
Tylko czy to jest w ogóle możliwe? Czy pęknięte serce potrafi jeszcze kochać? I czy ktoś, kto ma tyle powodów, by się zabić, odnajdzie ten jeden, by żyć?

Kilka słów ode mnie: O tej książce już mogliście czytać na moim blogu dwa razy. Pojawiła się zarówno zapowiedź, jak i recenzja do których przeczytania serdecznie zapraszam <3

Opis:
Przejmująca historia o znajdowaniu osoby, która widzi cię takim, jakim jesteś naprawdę

Wszystkim się wydaje, że dobrze znają Libby, dziewczynę kiedyś zwaną „najgrubszą nastolatką w Ameryce”. Nikt jednak nie zadaje sobie trudu, żeby dojrzeć cokolwiek poza jej wagą, poznać ją tak naprawdę. Po śmierci mamy Libby zajadała się w czterech ścianach swojego domu w towarzystwie załamanego ojca i własnego smutku. Teraz dziewczyna wraca do szkoły, jest gotowa na nowych przyjaciół, miłość, na wszystko, co życie ma jej do zaoferowania.
Wszystkim się wydaje, że dobrze znają Jacka. Owszem, to popularny i lubiany uczeń, ale i osoba, która nauczyła się nie rzucać w oczy. Nikt nie zna wielkiego sekretu Jacka: chłopak nie rozpoznaje twarzy, nawet rodzeni bracia wyglądają dla niego jak obcy ludzie. Jack potrafi zaprojektować i zbudować niemal wszystko, ale nie jest w stanie zrozumieć, jak działają trybiki jego własnego mózgu.
Aż w końcu Jack spotyka Libby. Połączeni okrutną licealną zabawą lądują na szkolnej terapii. Oboje są wściekli, ale wściekłość powoli przeradza się w zaskoczenie. Odkrywają, że im więcej czasu spędzają ze sobą, tym mniej samotni się czują.

Kilka słów ode mnie: Czy tylko mnie skojarzyło się to z „Eleonorą i Parkiem”? Jak już będę miała możliwość, to sprawdzę, czy to dobre skojarzenie ;)


29 września


Opis: 
Najważniejszy w życiu iluzjonisty egzamin zbliża się wielkimi krokami, jednak udział w nim nie przynosi Luv Incerno upragnionej wolności. Na terenie poligonu dochodzi do tragedii, w wyniku której życie traci jedna z uczestniczek. Jej sprawca zjawia się tam, by złożyć Luv przerażającą propozycję. Czas do namysłu szybko się kończy, a słowo nowego mocodawcy jest ostateczne. Wojna lub imię zdrajcy.

Kilka słów ode mnie: Tę pozycję mam przyjemność czytać przedpremierowo. Za jakiś czas na pewno pojawi się recenzja, a w między czasie zachęcam do zapoznania się z recenzją pierwszego tomu, więcej mówiącą zapowiedzią powyższej pozycji oraz wywiadu z autorką ^_^Drugi tom będzie wydany w formie e-booka.


Opis:
Jeszcze do niedawna Magda była zwykłą dziewczyną, pracującą w małej księgarni, jednak obecnie jej życie wygląda całkiem inaczej niż sobie to zaplanowała.
Po ostatnich perypetiach Magda wraca do życia w innym ciele, zmienia się również jej charakter… Razem z Feliksem chcą odszukać i unicestwić Pierwszego, najbardziej niebezpieczną istotę z jaką przyszło im się mierzyć. Gdy trafiają na Mateusza, który po wydarzeniach z poprzedniego roku wyprowadził się z Wiatrołomu, we troje wyruszają na poszukiwania zaginionego żniwiarza. A na świecie z niewiadomych przyczyn pojawia się coraz więcej nawich.​

Kilka słów ode mnie: Jeszcze nie zaczęłam swojej przygody z twórczością Pauliny Hendel, jednak mam nadzieję, że uda mi się to szybko nadrobić! 



(bez daty)
Opis:
Drugi tom fenomenalnej Trylogii Czasu. Gwendolyn Shepherd to Rubin - ostatnia z dwanaściorga podróżników w czasie. Choć trafiła pod opiekę tajnej organizacji, Strażnicy traktują ją z wrogością i wręcz uważają za szpiega. Gwen nie może ufać nikomu, a tymczasem czekają na nią coraz trudniejsze misje. W boleśnie krótkim czasie musi opanować całą masę rzeczy, które mają jej umożliwić przetrwanie w przeszłości. Zwłaszcza że hrabia de Saint Germain najchętniej by ją udusił przy filiżance herbatki, a nieziemsko przystojny Gideon raz ją uwodzi, a raz odtrąca. Gwen musi znaleźć sposób, by rozwikłać zagadkę chronografu bez jego pomocy.

Kilka słów ode mnie: „Czerwień Rubinu” czeka już na półce. A ponieważ Księgi Snów tej samej autorki bardzo mi się podobały, to liczę na podobny efekt tej trylogii. Z tego powodu jeszcze jej nie zaczęłam czytać, bo jeżeli będzie tak samo wciągać, to chciałabym przeczytać każdą część w dość krótkim odstępie czasu.


Opis:
Christina Alberti, znawczyni historii sztuki, uciekając przed cieniami przeszłości, buduje sobie nową tożsamość jako specjalistka w domu aukcyjnym. Wszystko układa się wspaniale do momentu, kiedy zajmując się bezcennym diamentem, staje się celem czarującego oszusta, który zamierza się nią posłużyć, by dokonać skoku stulecia i przejąć cenny klejnot.
Agent FBI J.T. McIntyre jest zdeterminowany, by schwytać oszusta, który wielu osobom wyrządził krzywdę i zniszczył jego rodzinę. Pragnie, by sprawiedliwości stało się zadość, ale też chce dokonać osobistej zemsty i nie pozwoli, by coś mu w tym przeszkodziło. Niejasna przeszłość Christiny powoduje, że McIntyre nie jest pewien, po czyjej kobieta jest stronie.
Gdy diament znika, Christina i McIntyre prowadzą niebezpieczną grę w świecie pełnym chciwości, tajemnic i żądz, aż odkryją całą szokującą prawdę.

Kilka słów ode mnie: Pierwszy tom był niesamowity i z niecierpliwością czekałam na premierę drugiej części. Była zapowiedziana na sierpień, jakiś czas temu przeniesiono ją na wrzesień. Mam nadzieję, że tak już zostanie! Czekając na kolejny tom, zapraszam do zapoznania się z recenzją pierwszego tomu :)


Czekacie na którąś z powyższych książek? A może już mieliście okazję coś czytać przedpremierowo? Na jakie inne powieści czekacie, nie wymienione wyżej? Piszcie w komentarzach! :D

Pozdrawiam!
Lexi D.


9 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się z tytułami tych książek na innych blogach. Z tych wszystkich pozycji najbardziej zainteresowałam się "Goodbye days" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, praktycznie nigdzie tego nie ma :/ Z powyższych, może ze trzy pozycje mi mignęły. "Goodbye days", ale chyba bardziej nie mogę się doczekać "Wielkiego skoku" :D

      Usuń
  2. "Najlepszy powód by żyć" czytałam i polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przeczytać "Podtrzymując wszechświat", bo "Wszystkie jasne miejsca" było świetne :) Poza tym troszkę ciekawi mnie "Goodbye days", ale obiecałam sobie, że jej nie kupię dopóki nie przeczytam "Króla węży" ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie wiele tytułów zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej czekam chyba na "Goodbye days". Pierwszych tomów Żniwiarza i Trylogii Czasu jeszcze nie czytałam, a reszta książek nie jest w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za dużo dobrych książek ma premierę we wrześniu i nie wiadomo za co się zabrać najpierw <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na "najlepszy powód, by żyć."

    OdpowiedzUsuń
  8. "Najlepszy powód, by żyć" już przeczytana - czekam na więcej nowości i zapowiedzi, które przywędrują na moją półkę. :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, to może zostawisz coś po sobie? Dzięki!