czwartek, 30 czerwca 2016

Tego jeszcze nie było - Book Haul!

Witam wszystkich!
Tak jak w temacie napisałam - dzisiaj mam dla Was Book Houl! 
Dlaczego zdecydowałam się to zrobić? Powód jest prosty - nie spodziewałam się tylu nowych książek dostać w tym miesiącu, ale skoro ich tyle jest, to czemu tego nie wykorzystać? 


Oto książki, które w tym miesiącu zamieszkały na mojej półce <3 
(Nie patrzcie tam do tyłu. Muszę jeszcze te książki poprzekładać).

Żeby łatwiej się o książkach mówiło, podzieliłam je na trzy zdjęcia:

Książki na Dzień Dziecka


1. "Anatomia kłamstwa" Philip Houston, Don Tennant, Susan Carnicero, Michael Floyd
O tej książce dowiedziałam się przez przypadek, oglądając filmik na youtube'ie, który mówił o oznakach kłamstwa. Jak się dowiedziałam, że została napisała przez byłych agentów CIA, to wiedziałam, że muszę ją mieć!

2. "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes
Wiecie, że na  początku nie wiedziałam, że jest taka książka? xD Przez przypadek  zobaczyłam zwiastun "Zanim się pojawiłeś" i jak zobaczyłam Sama Clafflina to stwierdziłam, że muszę na to iść. A wtedy dowiedziałam się, że jest książka. No to ją przeczytałam (recenzję macie tu). Stwierdziłam, że jeśli nie przeczytam najpierw książki to nie pójdę na film.


Książki kupione na wyprzedaży w empiku (stacjonarnym)

3. "Druga Szansa" Katarzyna Berenika Miszczuk
Ta okładka jest cudna <3 (To nie jest horror. Serio. Nie wiem, czemu wszyscy tak myślą). Uwierzycie, że kupiłam ją na -70%?! Jak zobaczyłam cenę, to się nawet nie zastanawiałam, wzięłam ją i szukałam kolejnej książki, którą mogłabym kupić za taką cenę.

4. "Luna" J.R. Rain
Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad przeczytaniem tej serii. Jak zobaczyłam tę książkę na -70% to stwierdziłam, że to będzie dobry początek na zapoznanie się z serią.

Książki kupione na wyprzedaży w empiku (na stronie)


5. "Wszechświat kontra Alex Woods" Gavin Extance
O książce słyszałam same pozytywne opinie, a jak zobaczyłam ją w empiku na -50% to stwierdziłam, że warto ją kupić.

6. "Hell" Lolita Pille
Nie czytałam opinii tej książki. Po prostu opis mnie zaciekawił i stwierdziłam, że chcę własną wyrobić, a że była na -60%, to jeśli okaże się bełkotem, to nie będzie mi tak szkoda pieniędzy.

7 i 8. "Inne anioły" tom 1 i 2 Lili St. Crow
Seria zapowiada się obiecująco, a że akurat była wyprzedaż tych dwóch tomów to pomyślałam, że warto kupić (widziałam też, że na matrasie trzeci tom jest tak samo przeceniony, ale ja już wyczerpałam limit kupowanych miesięcznie książek). Mam nadzieję, że będzie to ciekawa seria! :)


Okazało się, że po przygotowaniu Book Houla, nabyłam jeszcze jedną książkę, ale niestety nie udało mi się zrobić z nią zdjęcia. Jest to "Love, Rosie" Cecelii Ahern, na którą od dłuższego czasu się łasiłam i wreszcie udało mi się ją kupić na dniach literatury w Szczecinie, z czego jestem zadowolona. (Wiecie, że był Cejrowski?! :O ).
To na tyle z tego Book Houla. Czy chcielibyście więcej takich postów? A może takie posty, jakie były do tej pory Wam wystarczą? Chętnie poznam Wasze opinie!
Dziękuję za przeczytanie postu, z góry także za komentarze!
Ciao!
Lexi D.

3 komentarze:

  1. Oczywiście, że chcemy więcej, co nie ludziska? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak zdecydowanie jest na tak dla takich postów :D I w tym miesiącu też kupiłam "Zanim się pojawiłeś" <3 A "Love Rosie" i "Druga Szansa" serdecznie Ci polecam, bo to genialne pozycje <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Drugą szansę! Fenomenalna! A co do Love Rosie, też jest w porządku! :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, to może zostawisz coś po sobie? Dzięki!