poniedziałek, 15 lutego 2016

Krótko i szybko - mała organizacja.

Witam kochani! Tak jak mówi tytuł postu, nie chcę zbyt dużo pisać, żebyście mogli coś szybko przeczytać:
Od teraz dodawać posty będę raz na dwa tygodnie.
ALE
Nadal będzie wyznaczana ilość komentarzy potrzebna do dodania kolejnego postu.
W JAKI SPOSÓB TO ZROBIĘ?
Każdy komentarz, którego nie będzie, będzie oznaczał dwa dni opóźnienia, czyli:
Jeśli pod rozdziałem XXIX nie będzie do poniedziałku 22 lutego 7 komentarzy (na razie są trzy, bo mój się nie liczy), post zostanie dodany 1 marca, zamiast 23 lutego. Na razie nie było sytuacji, by było więcej komentarzy, niż prosiłam, więc nic wam w ramach tego nie obiecuję. Mam nadzieję, że kiedyś sami z siebie będziecie komentować, bez moich próśb o to.

Pomyślałam też, że może chcielibyście się o mnie czegoś dowiedzieć, czegoś co nie wynika jasno ze wszystkich tagów. Chciałabym niedługo dodać jakiś post w stylu Q&A, w którym odpowiedziałabym na Wasze pytania, więc jeśli macie jakieś, to napiszcie tutaj,  pod tym postem. Jeśli nie chcecie się ujawniać, możecie dodać go jako ktoś anonimowy albo wysyłając maila.

To tyle, dziękuję.

Pozdrawiam,
 Lexi

1 komentarz:

  1. Skąd ta zmiana? Czyżby nagły przypływ weny twórczej? Mi osobiście bardzo podoba się ten pomysł, ponieważ czekanie na kolejny rozdział to istna katorga. Tak trzymaj i chętnie dowiem się nieco więcej o tobie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, to może zostawisz coś po sobie? Dzięki!