czwartek, 15 września 2016

Czego wypatruję?

Cześć kochani!
Pomyślałam, że przydałoby się raz na jakiś czas wstawić tu listę książek, których premier wypatruję. Nie będę wstawiała jej co miesiąc, ale raz na trzy miesiące byłoby w sam raz.
A więc nie przedłużając - Czego wypatruję na półkach w księgarni?


Premiera: 28 września 2016 roku

Tej książki nie mogło tu zabraknąć. Pierwszy tom był magiczny, wciągający, kuszący. Wobec tego mam podobne oczekiwania, mam nadzieję, że powieść mnie nie zawiedzie.
 Premiera: 12 października 2016 roku

Ostatnia część Kronik Krwi wspaniałej autorki. Nie mogę już się doczekać następnych zdarzeń!











Premiera: 26 października 2016 roku

Prawdziwy Gryfon nie potrzebuje gadżetów, ale jakoś trzeba wzbudzić zazdrość Ślizgonów :P











Premiera: 2 listopada 2016 roku

Jestem po prostu ciekawa tej książki. Jeszcze nie przeczytałam "Rozkazu Zagłady", ale mam zamiar to nadrobić.









Premiera: 9 listopada 2016 roku

Tytuł taki sam, jak data premiery. Jest to bardzo intrygująca sprawa, więc nie  mogę się doczekać zapoznania się z treścią tej książki.






Premiera: 9 listopada 2016 roku

Nie mogę się doczekać! Obiecałam sobie, że "Ukrytą Łowczynię" przeczytam najwcześniej dwa tygodnie przed premierą tej książki. Niedługo będę mogła! <3










Premiera: 23 listopada 2016 roku

Kontynuacja "Szeptuchy", której jeszcze nie przeczytałam, ale na półce już stoi. Nie wypada by książka stała samotnie, więc czekam już na kolejny tom.










A Wy premier jakich książek wyczekujecie w najbliższych miesiącach? Czekacie może chociaż na co najmniej jedną tę samą książkę, co ja?
Przypominam także o poprzednim rozdziale. Czeka na Wasze komentarze!
Przepraszam Was za moją małą aktywność i na blogu i na facebooku. Po prostu mam dużo do roboty, bo rok szkolny zaczął się pełną parą, a w pierwszej klasie liceum niestety nie uczy się tego, co się chce,  tylko wszystkiego po trochu, co zabiera sporo czasu :/ Postaram się jakoś wypełniać luki,  ale niestety nie jest to łatwe.
Pozdrawiam!
Lexi D.

2 komentarze:

  1. ja też już nie mogę doczekać się premiery "Silver Drugiej księgi snu" jak i "Kodu gorączki", i November 9" <3 dodatkowo ja czekam na ostatni tom Kronik Podziemia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z książek, które wymieniłaś najbardziej wyczekuję premiery najnowszej powieści Colleen, uwielbiam tę kobietę! Słyszałam, że to jedna z lepszych jej książek więc czuję się zachęcona ;)
    Pozdrawiam,
    NeedRead

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, to może zostawisz coś po sobie? Dzięki!