niedziela, 15 maja 2016

Q&A

Mamy już ostatni dzień w tygodniu postów! Pomyślałam, że miłym zakończeniem byłoby Q&A, czyli pytania od Was do mnie. A oto one:


Ulubiona czekolada?
Wśród marek, najbardziej lubię wedla, ale nie jestem w stanie wybrać smaku. Rozważam gorzką, gorzką z truskawkami i zwykłą z orzechami. Trudny wybór!


Lubisz kawę?
Uwielbiam!  Zwłaszcza, gdy 1/3 to mleko :3


Jest ciemno, noc wszyscy śpią, słyszysz pukanie do drzwi Twojego pokoju i cichy głos "wybrałem cię...". Co robisz?
"Eeee Eryk, to ty? Chyba nie tak powinien mówić łowca!" Nawiązując do Domu Nocy P.C i Kristin Cast ;)



Największa trauma? - o ile taką masz i chcesz się podzielić.
Nie wiem, czy jest największa, ale z pewnością jest ciekawa. Gdy miałam te 5-6 lat rodzice zabrali mnie i brata do znajomych na Sylwestra. Jak to mała dziewczynka, koło godziny 20 byłam zmęczona. Wtedy tata obiecał mi, że jak pójdę spać, to mnie na fajerwerki obudzi. No to zasnęłam, I wiecie co?! Nie obudził mnie! Sama się obudziłam! Od tamtej pory w Sylwestra nie sypiam :D



Największe osiągnięcie życiowe?
Wiecie, moje życie nie trwało już nie-wiadomo ile... Ale jak mam wybrać największe na moment obecny, to dostałam się do jednego z najlepszych gimnazjów w Polsce (najlepsze w moim mieście). Heh, wadą tego jest to, że o wysokich ocenach można sobie tylko pomarzyć...


Jaka była pierwsza przeczytana przez ciebie książka?
Szczerze powiedziawszy nie wiem. Jednak pierwszą książką, rodzaju tego jakie czytam teraz był "Harry Potter i kamień filozoficzny" przeczytany w trzeciej klasie podstawówki :)


Czy oprócz bloga Dobra córka zła prowadzisz innego bloga?
Zależy, co rozumiemy jako "prowadzenie". Na bloggerze mam 5 blogów, z czego 1 jest prywatny, bo planuję go prowadzić po angielsku (czyli angielską wersją Dobrej córki zła), żeby więcej osób mogło poznać tę historię. Pozostałe 3 to blogi, które są opublikowane, ale z nich nie korzystam. Jeden założyłam, bo w szkole chcieli tego na kółko teatralne. Inny to Liar, który zaczęłam pisać z pewną blogerką, ale jakoś nam nie idzie od dłuższego czasu. Co do tego 3, jest to opowiadanie, które pisałam zanim zaczęłam pisać Dobrą córkę zła, ale stwierdziłam że jest kiepskie, więc skończyłam je.


Czy zastanawiałaś się kiedyś by jak skończysz swoją historię wysłać ją do jakiegoś wydawnictwa?
Szczerze powiedziawszy zastanawiam się nad tym od wielu miesięcy. Prawda jest taka, że chciałam się zatrzymać w połowie, żeby czytelnicy kupili to jako powieść, by mogli poznać zakończenie. A  teraz nie wiem. Liczę na dużą aktywność na blogu, ponieważ wtedy historia ta miałaby większą siłę przebicia.

Czy twoi znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
Część wie, część nie. Wszystko zależy od tego, jak często ze mną rozmawiają. Ale i tak większość z nich nie wchodzi na niego, ponieważ nie uważają że tu jest coś ciekawego. Niech żałują!


Co byś zrobiła gdyby ktoś włamał ci się na konto i usunął bloga?
No cóż... Na szczęście blogger ma na to sposób. Bloga można usunąć, ale po 2 tygodniach trzeba stwierdzić, że na pewno chce się to zrobić. W ciągu tego czasu na pewno zdążyłabym to anulować. Przy okazji, jako córka informatyka-programisty, nauczyłam się ochraniać swoje dane i pilnować bezpieczeństwa swojej skrzynki. Z tego wynika, że nie muszę się o coś takiego martwić. :)


Jakie jest Twoje hobby poza czytaniem i pisaniem?
O jej... Jeśli można to uznać za hobby, to bardzo lubię się uczyć języka włoskiego (co pewnie czasami widać w opowiadaniu).  Dodatkowo, lubię jeździć na waveboardzie, grać w siatkówkę i kupować książki.


Ulubiona dyscyplina sportowa?
Siatkówka! Kocham to!


Czy dzięki blogosferze poznałaś jakiś nowych znajomych?
Tak. Z wieloma osobami zawarłam współpracę, a z niektórymi jestem w dobrych stosunkach i od czasu do czasu z nimi popiszę. Dzięki blogosferze poznałam wiele ciekawych osób, które mnie rozśmieszają i motywują do pisania :D


Co sądzisz o akcjach typu Book Tour?
Bardzo mi się podobają. Niestety jeszcze w żadnym nie brałam udziału, ale liczę, że kiedyś na pewno to zrobię!


Dziękuję za wszystkie pytania :) Jeśli jeszcze macie jakieś pytania, to pytajcie ;) Jeśli będzie ich dużo, to może jeszcze niedługo jakieś Q&A zrobię, a jak nie, to odpowiem w komentarzach ;)

Mam nadzieję, że nie zawiodłam Was tym tygodniem  postów. Podobało Wam się? Chcielibyście czegoś takiego więcej?
Dziękuję Wam za czytanie postów i liczę że Was nie zanudziłam ;)
Pozdrawiam,
Lexi D.

5 komentarzy:

  1. Szkoda, że wszystko co dobre kiedyś się kończy. Chętnie poczytałabym jeszcze kilka twoich przemyśleń itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, na pewno jeszcze kiedyś zorganizuję taki tydzień. Oczywiście, jeśli masz pomysł na ciekawy post, który mogłabym zamieścić na blogu, to napisz, może uda mi się go zrealizować ;)

      Usuń
  2. ah widać że moje pytania się przydały i że obydwie kochamy siatkówkę <3 I spróbuj wysłać do jakiegoś wydawnictwa Twoje opowiadanie, bo jest świetne i szkoda byłoby zmarnować tak dobrą pracę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednym z moich problemów jest fakt, iż wydawnictwa zwykle wymagają wysłania im pocztą całego, gotowego tekstu, wydrukowanego jednostronnie... Z pewnością łatwiej by mi było po kontaktach do wydawnictw pisać, ale niestety takowych kontaktów nie mam aktualnie :< Ale dziękuję za miłe słowa, może kiedyś uda mi się zawrzeć współpracę z jakimś wydawnictwem :)

      Usuń
  3. Mamy podobnie z pierwszą przeczytaną książką, tylko że ja Harry'ego Pottera przeczytałam w I klasie podstawówki xD

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, to może zostawisz coś po sobie? Dzięki!