środa, 21 grudnia 2016

Drogi Święty Mikołaju!

Cześć wszystkim!
Tym razem zdecydowałam się napisać listę książek, które chciałabym otrzymać w prezencie i przeczytać. Może coś z tego dostanę? ;) A może wy też chcecie coś z tej listy? Zapraszam do czytania!

Drogi Święty Mikołaju!
Jakże ten rok szybko zleciał! Ledwo siedziałam przy stole wigilijnym, a już za kilka dni znowu to będę robić. Pomyślałam więc, że te kilka książek pomoże Ci w doborze prezentu pod choinką dla mnie.
W pierwszej kolejności, chciałabym uzupełnić swoje doświadczenia z twórczością Katarzyny Bereniki Miszczuk. Dokładniej zależy mi na "Nocy Kupały" oraz "Pustułce". Są jakieś szanse, bym znalazła te pozycje pod choinką? :)







Kolejną książką, którą bardzo bym chciała przeczytać jest "Waleczna Czarownica" Danielle L. Jensen. Może jest jakaś szansa byś przyspieszył premierę? Nie mogę już wytrzymać z tęsknoty za moim kochanym Tristanem!







Jest też książka, do której chciałabym wrócić, ale nie mam motywacji. Gdybym dostała tę książkę na pewno bym do niej wróciła. Mówię tu oczywiście o książce Cassandry Clare - "Miasto upadłych aniołów". Deal?







Kojarzysz pewnie jedną z moich ulubionych serii - serię Lux. Tak się składa, że jakiś czas temu premierę miał "Oblivion",  który jest pisany z perspektywy mojego kochanego Daemona. Nie można przecież niszczyć miłości! Pomóż mi ją odzyskać!







Spoko już jesteśmy w połowie. Po prostu chcę być pewna, że będziesz wiedział co mi kupić, nawet jeśli będzie problem z dostępnością którejś z pozycji. Intryguje mnie seria "Upadli" Lauren Kate, może więc powinnam ją wreszcie przeczytać?


Och, nie mogłoby tu zabraknąć Ricka Riordana. Potrzebuję motywacji do kontynuowania Olimpijskich Herosów, może więc dobrze by było załatwić "Krew Olimpu"?








Przydałoby się też coś romantycznego, co? Na brak romansu zawsze pomoże Cecelia Ahern. Może na przykład "Miłość i Kłamstwa"?









To na końcu może coś o ciekawym tytule? Oczywiście "Panika" Lauren Oliver się tu przypasuje. 








Będę wdzięczna za każdą książkę. No ale cóż, marzenia się nie spełniają, więc pewnie będę musiała jak zwykle wyłożyć z własnego portfela.
Może jednak wspomożesz mój portfel. Naprawdę będę wdzięczna.
Dziękuję Mikołaju. Choćby za to, że przeczytałeś napisany przez psychopatkę (czytaj mnie).
Wesołych Świąt!
Lexi D.

To na tyle z mojego listu do Mikołaja. Mam nadzieję, że taka forma postu Wam się spodobała :) Czy coś z tego listu powtórzyło się w Waszych listach do Świętego Mikołaja? A może inne książki się na niej znajdowały? Chętnie o tym poczytam!
Do przeczytania!
Lexi D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, to może zostawisz coś po sobie? Dzięki!