piątek, 23 grudnia 2016

Moje świąteczne tradycje.

Cześć!
Już za dwa dni Boże Narodzenie! Z tego też powodu chciałabym Wam przedstawić kilka moich świątecznych tradycji. Mam nadzieję, że Was zaciekawią :)

Zacznijmy oczywiście od klasyka, czyli Kalendarza Adwentowego.

Co roku dostaję kalendarz adwentowy od babci. Zawsze jem jedną czekoladkę dziennie, chociaż jak byłam młodsza,  to umiałam zjeść całą zawartość na raz.

Własnoręczne ozdoby

Jakoś tak wyszło, że co roku robię bombki na święta. Mam 3 pudełka cekinów i cały czas dokupuję szpilki. Na zdjęciu macie zrobioną przeze mnie bombkę. Podoba się? :)


Oczywiście - pierniczki.

Na święta oczywiście piekę pierniczki. W tym roku spróbowałam je też udekorować, co się okazało małą katastrofą w kuchni, zresztą chyba to widać po piernikach. A poza tym liczyłam, że niebieski lukier będzie bezsmakowy,  a ma smak  gumy balonowej. No cóż, następnym razem pokuszę się o zrobienie własnego lukru.

Gromadzę książki

Tutaj nie daję zdjęcia, ponieważ już we wczorajszym poście mogliście zobaczyć ile już tego mam do czytania. Coś mi się wydaje, że tej zimy nie będę się nudzić :D


Sylwester z przyjaciółkami

Chociaż nie jest to już czas świąt, chciałam o tym napisać. Co roku spędzam Sylwestra z moimi świetnymi przyjaciółkami (choć nie zawsze się to podoba rodzicom). Wymieniamy się prezentami, gadamy, gramy... Jest naprawdę świetnie!


Mam nadzieję, że post się Wam spodobał. Jestem też ciekawa - Jak wyglądają Wasze przygotowania do świąt? Jakie są Wasze tradycje? Zjadacie od razu czekoladki z kalendarza adwentowego? Czekam na Wasze komentarze! :D
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, to może zostawisz coś po sobie? Dzięki!