sobota, 17 grudnia 2016

Coś o czym nie mówię - seriale.

Cześć kochani!
Dzisiaj zdecydowałam się napisać o serialach, które oglądam. Rzadko o tym wspominam, a nie chciałabym by wszyscy myśleli, że jedyne co robię to się uczę i czytam.

Poniżej znajduje się lista 5 seriali, które szczególnie polubiłam.


#5
"Dawno, dawno temu"

To co mnie przyciągnęło do serialu to wszechobecny motyw baśni. Tak samo jak "Akademia Dobra i Zła" interpretuje znane nam wszystkie baśni na nowo, więc jeżeli ktoś z Was lubi tego rodzaju wątki, to na pewno serial jest wart obejrzenia ;)


#4
"Miraculum. Biedronka i Czarny Kot"

Nie wiem, co mnie do tej bajki przyciągnęło. Grafika jest po prostu urocza, a komizm sytuacyjny wszechobecny. Kocham ten serial chyba za sam fakt istnienia.

#3
"Flash"

Serial jest oparty na znanym wszystkim komiksie. Zwykle nie oglądam filmów czy seriali o postaciach bohaterów, jednak wraz z "Kapitanem Ameryką" i "Doktorem Strangem" są to jedyne ekranizacje, które naprawdę mi się podobają.

#2
"Doctor House"


O tym serialu pewnie wiecie wiele. Uwielbiam sposób bycia House'a (chociaż współczuję trochę jego podwładnym) a przy okazji, oglądając ten serial można się naprawdę wiele nauczyć.

#1
"Doctor Who"

Kocham, kocham, KOCHAM! Serial jest naprawdę świetny i można go oglądać już od lat 60. Szczególnie pokochałam  Davida Tennanta w roli Doctora (Aktora można widzieć między innymi w filmie "Harry Potter i Czara Ognia" gdzie gra Bartiego Croucha juniora). Oczywiście, jest to serial science-fiction, więc warto się zastanowić przed obejrzeniem go, czy na pewno lubi się tego rodzaju seriale.


Oglądacie któryś z tych seriali? Jeśli tak, to co o nich sądzicie? Jakie inne seriale oglądacie? Chętnie o tym poczytam, także piszcie w komentarzach!
Do jutra!

3 komentarze:

  1. Też uwielbiam Miraculum i już wyczekuje na 2 sezon <3 Doktora Housa też oglądam, ale sporadycznie :D A ja z seriali to teraz oglądam tylko Teen Wolf i ubolewam, że następny odcinek będzie dopiero w styczniu. Jednak w nowym roku też zaczyna się 2 sezon Shadowhunters, więc będę mieć z czego się śmiać i jednocześnie płakać, na tym jak można zepsuć dobrą serię ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sezon drugi naprawdę zapowiada się świetnie <3 I tak samo jak ty czekam na kolejny sezon Shadowhunters, ale mam obawy co do powiązania z treścią książki :/ No ale miło popatrzeć na Dominica Sherwooda <3

      Usuń
  2. Tia, oglądam Miraculum (choć fanką nie jestem, ładna grafika) i Doctora Who (jak na razie za półtora sezonu za mną, ale lubię ten serial), zaczęłam Supernatural i to by było na tyle. Większość czasu poświęcam Sherlockowi, który jest dla mnie czymś więcej niż tylko serialem, ale nie będę się tu teraz rozpisywać, skoro ma na moim blogu swoją zakładkę <3

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, to może zostawisz coś po sobie? Dzięki!