piątek, 7 lipca 2017

Co chcę przeczytać w wakacje? TBR

Cześć wszystkim!

Wakacje to idealny czas, by zająć się czytaniem i nadrabianiem zaległości w wyzwaniu na przeczytanie 52 książek w rok (u mnie na razie jest katastrofa, bo mam 17 :/) Ale liczę, że w wakacje coś na to zaradzę ;)

W związku z moimi planami, mam zamiar pobić zeszłoroczny wynik - w wakacje 2016 roku przeczytałam 14 książek. Jak mi wyjdzie w tym roku? Przekonamy się w sierpniu ;)



Część tych książek możecie kojarzyć z Book Hauli ("Lekcje z pingwinem" kupiłam w zeszłym roku xD).

No to teraz czas na omówienie co i jak


1 i 2. "W otchłani" i "Milion słońc" ~Beth Revis - o tym pisałam w jednym z Book Haulów. Zdecydowałam, że mogłaby to być fajna lektura na wakacje. Przekonam się jak przeczytam :)

3. "Blask" ~Amy Kathleen Ryan - o tym już chyba też wspominałam. Cały czas przyciąga mój wzrok jak widzę ją na półce, więc zdecydowałam, że w wakacje spróbuję ją przeczytać :)

4. "Caraval. Chłopak, który smakował jak północ" ~Stephanie Garber - kupiłam ją ostatnio w ramach wyprzedaży empikowych. Słyszałam o niej dobre opinie i ma śliczną okładkę, więc planuję ją przeczytać tego lata.



5. "Maybe someday" ~Colleen Hoover - z tą autorką mam mieszane odczucia. Przeczytałam tylko "Hopeless" i "Losing Hope" i choć nie były najgorsze, to nie są to jakieś dobre książki, po prostu takie, że można poczytać. No ale nie chcę rezygnować tylko po jednej serii, dlatego chcę spróbować kolejnej przygody z nią i zobaczyć, czy jednak coś się nie zmieni.

6. "Mroczna bohaterka. Kolacja z wampirem" ~ Abigail Gibbs - o tym też kiedyś wspominałam, chyba nawet pół roku temu po kupieniu. Wampiry w wakacje to fajna sprawa i mam ochotę trochę o nich poczytać, więc czemu nie to? ;)

7. "Lekcje z pingwinem" ~Tom Michell - na zdjęciu widać, że w środku jest zakładka. Przyznaję się bez bicia - kiedyś musiałam sobie zrobić przerwę w trakcie czytania. Mam zamiar w te wakacje zakończyć czytanie, bo historia była naprawdę piękna <3

8. "Rzymskie zauroczenie" ~Martin Zoller - Chyba sama część "rzymskie" mówi wszystko. Kocham Włochy, ich język więc i książkę o Rzymie muszę przeczytać, nawet jeżeli chodzi tylko o jakieś zauroczenie <3


9, 10 i 11. "Znak Ateny", "Dom Hadesa" i "Krew Olimpu" ~Rick Riordan - w te wakacje mam zamiar skończyć z Olimpijskimi Herosami i mam nadzieję, że uda mi się - choć ostatnimi czasy mam naprawdę dość twórczości Riordana...

12. "Waleczna Czarownica" ~ Danielle L. Jensen - kocham trylogię Klątwy i smutno mi, że będzie to czas pożegnania, ale bardzo tęsknię za Tristanem :/ A słyszałam tak dobre opinie, że aż mnie rozpiera energia i nie mogę się doczekać, aż to przeczytam.

13. "Królewska klatka" ~Victoria Aveyard - okay, mnie zadziwiło, że ten tom w ogóle powstał, bo byłam pewna, że "Czerwona królowa" miała być duologią. No ale jak już jest, to ją kupiłam i teraz książka czeka, aż ją przeczytam :)

14. "Noc Kupały" ~ Katarzyna Berenika Miszczuk - tak naprawdę nie powinno już jej tutaj być, bo gdy robiłam zdjęcia, to jeszcze nie wiedziałam o akcji Czytam co polskie. W najbliższym czasie pojawi się recenzja Nocy Kupały, którą w ramach tej akcji i jeszcze Nocy Książkoholików przeczytałam jakiś czas temu ;)

15. "Silver. Trzecia księga snów" ~Kerstin Gier - Chcę wiedzieć, jak pewne wątki zostaną rozwiązane. Naprawdę tego potrzebuję. Boże, ta seria jest cudowna, każdą z tych książek wciągałam w 1-2 dni. Muszę to przeczytać. Ja już to kocham.


Jak widzicie, jeżeli przeczytam wszystko, co planuję, to uda mi się przeczytać więcej niż w zeszłym roku 😂😂😂 Trzymajcie za mnie kciuki!

A jak u Was prezentują się wakacyjne plany? Podzielcie się nimi w komentarzach!

Pozdrawiam!
Lexi D.

4 komentarze:

  1. Wow, niezłe plany :) Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z lektury "Maybe someday", bo według mnie to najlepsza powieść Hoover. A jak Ci się nie spodoba, to... możesz przyjść z pretensjami do mnie ;P
    "Waleczna czarownica" to świetny finał. Taki inny i niestereotypowy.
    Powodzenia w realizacji planów!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ambitne plany. Ja nic nie planuję, bo krucho z czasem na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Same perełki <3 Życzę aby udało Ci się przeczytać jak najwięcej! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne książki! Czytałam mniej więcej połowę Twojego stosika - najbardziej uwielbiam "W otchłani" i "Maybe someday". <3

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, to może zostawisz coś po sobie? Dzięki!