czwartek, 20 lipca 2017

O czytaniu polskich książek...

Cześć kochani!

Na stronie Czytam co polskie pojawiają się pewne pytania, na które zdecydowałam się dla Was odpowiedzieć :)
https://www.facebook.com/events/1321664617955213/?active_tab=about


1. Autorzy polscy czy zagraniczni? I dlaczego?

Polscy. Dzięki temu czuję jak rzeczywiście pisze autor, a nie jak go tłumacz przetłumaczył.


2. Ulubiony polski autor?

Katarzyna Berenika Miszczuk <3


3. Ulubiona polska książka?

"Druga szansa" Katarzyny Bereniki Miszczuk. Dreszczyk emocji, świetna akcja i styl <3


4. Najlepsza okładka polskiej książki?

Hmmm... Klątwa Przeznaczenia <3 Zgodna z tematyką i naprawdę świetnie się prezentuje (grafikę wstawię, jak wróci Internet w domu :/)


5. Najgorsza polska książka?

Nie wiem :< ja na ogół czytam to, co mi się podoba z opisu, żebym się nie zawiodła.


6. Najgorsza okładka polskiej książki?

Nie mam pomysłu :< ja nie zwracam zazwyczaj uwagi na okładki :/


7. Ulubione wydawnictwo?

Nie mam jakiegoś ulubionego. Lubię jaguara, w.a.b., uroboros i bis :)


8. Wyczekiwana polska premiera?

Korona Przeznaczenia <3


9. Najlepsza premiera ostatniego roku?

Klątwa Przeznaczenia lub Konkurs na żonę <3



10. Odwieczna walka - ebook czy książka papierowa?

Papier. Zdecydowanie.


11. Ulubione miejsce do czytania?

Łóżko. Bo mogę zmieniać pozycję na różne sposoby :D


12. Ulubiony gatunek książki?

Fantastyka, odmiana I fantasy, II - najlepiej fantasy urban.


13. Ulubiona polska seria?

Felix, Net i Nika <3 To seria z którą dorastałam <3


14. Kontynuację jakiej książki chciałabyś ujrzeć?

Eperu i Habbatum autorstwa Augusty Docher. Nie mogę doczekać się Batawe! <3



No i to tyle ;) Mam nadzieję że się Wam spodobało :) W ramach tej akcji postaram się niedługo wstawić recenzję, ale niestety brak internetu bardzo mi to utrudnia, a że akcja się kończy 23 lipca, to nie wiem, czy do tego czasu uda mi się ją wstawić :/

A jak u Was wyglądałyby odpowiedzi na powyższe pytania? :)


Pozdrawiam!
Lexi D.

1 komentarz:

Jak już tu jesteś, to może zostawisz coś po sobie? Dzięki!